
Ο Ρόκο Λένι Ούκιτς μίλησε μετά το τέλος του παιχνιδιού για την νίκη της ΑΕΚ μέσα στην Πυλαία και για το που κρίθηκε το παιχνίδι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ούκιτς στην κάμερα της Nova:
«Δεν παίξαμε καλά για 25 λεπτά. Στο τέλος του τρίτου δεκαλέπτου βρήκαμε τον ρυθμό μας. Ο ΠΑΟΚ είναι μία καλή ομάδα, αλλά βρήκαμε τις λύσεις, βελτιώσαμε την άμυνά μας και πήραμε τη νίκη»