
Η «Ένωση» δεν κατάφερε να πιάσει υψηλό ρυθμό στο παιχνίδι, «πληρώνοντας» τα λάθη στην υποδοχή και στην κόντρα μπάλα και παρ’ ότι προηγήθηκε, έμεινε με άδεια χέρια.
Η αρχηγός της ΑΕΚ, Δέσποινα Ξανθάκου, δήλωσε στο aek.gr: «Δεν πήραμε το αποτέλεσμα που θέλαμε, όμως μια ήττα δεν μας ορίζει. Μετά από ένα δυνατό σερί νικών, συνεχίζουμε ενωμένες, με πίστη, δύναμη και ακόμα μεγαλύτερη αποφασιστικότητα. Οι νίκες δίνουν χαρά, αλλά οι ήττες χτίζουν χαρακτήρα. Μαθαίνουμε, σηκώνουμε το κεφάλι και συνεχίζουμε. Τα καλύτερα είναι μπροστά μας».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΑΕΚ την επόμενη αγωνιστική αντιμετωπίζει τον ΑΑΣΚΔ Κότινος, εκτός έδρας (13/05, 20:30).
ΑΕΚ – ΑΣ Παπάγου 1-3
Τα σετ: 25-22, 25-27, 19-25, 19-25.