
«Υπερηφάνεια», έγραψε η ΚΑΕ ΑΕΚ σε δημοσίευση της, στα social media, για την σημερινή ημέρα, που είναι η επέτειος για το τρίτο ευρωπαϊκό και κατάκτηση του BCL το 2018.
Η δημοσίευση της ΚΑΕ ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE