
Χθες η ΑΕΚ δεν αύξησε την διαφορά στο +8 απ’ τους ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό, χάνοντας την ευκαιρία μένοντας στο 0-0 με τον Παναθηναϊκό, αλλά διατηρεί ένα προβάδισμα έξι πόντων για το πρωτάθλημα.
Ο κόσμος της Ένωσης, έδωσε το παρών στο ξενοδοχείο της ομάδας, για να υποδεχθεί την αποστολή, θέλοντας να τους εμψυχώσει τους παίκτες ενόψει της συνέχειας, όπως επίσης φώναξαν «νάτοι νάτοι οι πρωταθλητές», μετά αποχώρησαν απ’ τον χώρο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το βίντεο του Sport24:
📍🟡 Φίλοι της ΑΕΚ υποδέχθηκαν την αποστολή της ομάδας, φώναξαν “Νατοι Νατοι οι Πρωταθλητές” και αποχώρησαν. pic.twitter.com/1xkqiKAOZH
— SPORT24 (@sport24) May 3, 2026