
Οι δυο Λευτέρηδες της ελληνικής γυμναστικής, οι Πετρούνιας και Κοσμίδης, κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο παγκόσμιο κύπελλο ενόργανης στη Λουμπλιάνα, που διεξήχθη προς τιμήν του Αλιάζ Πεγκάν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Την αρχή έκανε ο Κοσμίδης στις ασκήσεις εδάφους, συγκεντρώνοντας 15,125 βαθμούς. Δεύτερος ήταν ο Αμερικανός Αλεξάντερ Νταντούρ με 15,075 και τρίτος ο Καναδός Μόργκαν Σκοτ με 15,050.
Τη σκυτάλη πήρε ο Πετρούνιας στους κρίκους, καθώς βαθμολογήθηκε με 15,650. Άφησε έτσι πίσω τον Βαχτίλα (14,725) και τον Ναντούρ (14,650).
Την Κυριακή (28/4) η Βάσω Μιλλούση θα διεκδικήσει το τρίτο ελληνικό μετάλλιο στη διοργάνωση.
Πηγή: www.contra.gr