
Η Ένωση αντιμετωπίζει στις 21.00 τον Ολυμπιακό στο Γεώργιος Καραϊσκάκης και ψάχνει τη νίκη προκειμένου να ξεφύγει στη βαθμολογία από τους διώκτες της.
Ο προπονητής της ΑΕΚ, έστειλε το δικό του μήνυμα για το ντέρμπι κορυφής, με ανάρτηση που έκανε στα social media.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
View this post on Instagram