05.4
17:07

Το μήνυμα-νίκης του Νίκολιτς ενόψει Ολυμπιακού: «Let’s go!» (pic)

AEK1924.gr team

H ανάρτηση του προπονητή της ΑΕΚ, Μάρκο Νίκολιτς λίγες ώρες πριν το ματς με τον Ολυμπιακό στο Φάληρο

Η Ένωση αντιμετωπίζει στις 21.00 τον Ολυμπιακό στο Γεώργιος Καραϊσκάκης και ψάχνει τη νίκη προκειμένου να ξεφύγει στη βαθμολογία από τους διώκτες της.

Ο προπονητής της ΑΕΚ, έστειλε το δικό του μήνυμα για το ντέρμπι κορυφής, με ανάρτηση που έκανε στα social media.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Δείτε την ανάρτηση του Νίκολιτς:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marko Nikolic (@mr.nikolicmarko)

 

Advertisement