03.4
20:24

Ρέτσος: «Είμαστε πανέτοιμοι να ξεκινήσουμε με νίκη κόντρα στην ΑΕΚ»

AEK1924.gr team

Οι δηλώσεις του παίκτη του Ολυμπιακού για το Κυριακάτικο ντέρμπι κορυφής με την ΑΕΚ

Έτοιμοι να διεκδικήσουν τη νίκη κόντρα στην ΑΕΚ, δηλώνουν στις τάξεις των ερυθρόλευκών.

Ο Παναγιώτης Ρέτσος μίλησε για την αναμέτρηση με τους κιτρινόμαυρους και τόνισε ότι είναι ετοιμοπόλεμοι για τη νίκη.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά όσα είπε ο Ρέτσος στη Cosmotetv:

Για τις “μάχες” στα playoffs:

“Ανυπομονούμε να ξεκινήσουν αυτοί οι αγώνες. Είναι το τελευταίο στάδιο της χρονιάς και το πιο σημαντικό. Είμαστε έτοιμοι. Έχουν επιστρέψει όλα τα παιδιά από τις Εθνικές ομάδες και είμαστε πανέτοιμοι να ξεκινήσουμε αυτούς τους αγώνες με μια πολύ καλή εμφάνιση και μια νίκη κόντρα στην ΑΕΚ”.

Για το πόσο σημαντική είναι η πρεμιέρα:

“Κάθε παιχνίδι είναι ιδιαίτερο γιατί οι διαφορές στην βαθμολογία είναι πολύ μικρές. Από κει και πέρα θεωρώ πως ειδικά μέσα στο γήπεδο μας έχουμε το πλεονέκτημα. Είναι πολύ σημαντικό να ξεκινήσουμε αυτή την εξάδα αγώνων με μία νίκη, κυρίως για ψυχολογικούς λόγους, γιατί φέτος στα ντέρμπι δεν τα έχουμε πάει τόσο καλά. Νομίζω το κρατάμε για το τέλος το καλό”.

Για το πού θα κριθεί:

“Δεν θα πω στο ποιος το θέλει περισσότερο γιατί και οι δύο ομάδες το θέλουν πολύ. Πιστεύω θα κριθεί στο ποιος θα σκοράρει πρώτος και θα είναι πολύ σημαντικό για μας γιατί ξέρουμε πως όταν σκοράρουμε μπροστά στους φιλάθλους μας η ψυχολογία ανεβαίνει στα ύψη και μετά είμαστε σχεδόν ανίκητοι”.

 

Advertisement