02.4
19:33

ΑΕΚ: Ραντεβού και φέτος στο Καλλιμάρμαρο για το έπος του 1968

AEK1924.gr team
ΑΕΚ: Ραντεβού και φέτος στο Καλλιμάρμαρο για το έπος του 1968

Οι παλαίμαχοι της ΑΕΚ δίνουν ραντεβού και φέτος στο ένδοξο Καλλιμάρμαρο

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο Σύλλογος Παλαιμάχων της ΑΕΚ και η Πολιτιστική Λέσχη “Ένωσις φίλων ΑΕΚ” θα τιμήσουν το έπος της Βασίλισσας του 1968.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι ευαισθησίες των Ενωσιτών οδηγούν την ψυχή και τα βήματά μας στο Παναθηναϊκό Στάδιο στις 4 Απριλίου ώρα 11 π.μ. για να μοιραστούμε μνήμες και συναισθήματα από την ημέρα εκείνη του 1968 όπου πανηγυρίστηκε η πρώτη κατάκτηση ευρωπα’ι’κού τίτλου από Ελληνική ομάδα και αναδύθηκε η δυνατότητα να εξακτινωθεί έκτοτε το μπάσκετ σε αξιαγάπητο άθλημα στη συνείδηση των Ελλήνων.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Προσκαλούμε κάθε φίλαθλο που νιώθει τη βαρυσήμαντη αξία αυτού του θριάμβου για να μοιραστούμε αυτή τη συγκινητική μυσταγωγία η οποία νοηματοδοτεί το ασύγκριτο μεγαλείο της ΑΕΚ.

 Σύλλογος Παλαίμαχων Καλαθοσφαιριστών  ΑΕΚ
Πολιτιστική Λέσχη ” Ένωσις Φίλων ΑΕΚ “»

Advertisement