
O Μάριος Ηλιόπουλος ετοιμάζεται να λάβει μέρος στη 10η Ανάβαση Ελασσόνας που πραγματοποιείται αυτό το Σαββατοκύριακο.
Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΚ δεν έχασε την ευκαιρία και έστειλε μήνυμα στον κόσμο της Ένωσης για το παρών αλλά και το μέλλον της ομάδας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE