24.3
17:15

Μανωλάς: «Πρώτη φορά με τόσο κόντρα διαιτησία που η ΑΕΚ τερματίζει πρώτη»

AEK1924.gr team
Μανωλάς: «Πρώτη φορά με τόσο κόντρα διαιτησία που η ΑΕΚ τερματίζει πρώτη»

Δείτε την ανάρτηση του Στέλιου Μανωλά σχετικά με τη διαιτησία στη κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος

Αναλυτικά η ανάρτηση:

«Σκεφτόμουν να εκφράσω τη γνώμη  μου για τη φετινή πορεία της ομάδας μας. Από το 1976 που παρακολουθώ την ΑΕΚ από κοντά είναι ίσως η πρώτη φορά που η ομάδα τερμάτισε πρώτη έχοντας τόσο κόντρα τη διαιτησία συν ότι ξεκίνησε το πρωτάθλημα της νέας χρονιάς έχοντας τελειώσει το προηγούμενο πρωτάθλημα με έξι συνεχόμενες ήττες. Αυτό το πιστώνεται η διοίκηση, ο προπονητής, οι ποδοσφαιριστές μας και φυσικά οι φίλαθλοι και οπαδοί της ομάδας που ήταν πάντα δίπλα της. Τώρα ακολουθούν τα play off και η Ευρώπη. Δέκα μεγάλοι τελικοί. Καλή δύναμη. Θεωρώ λοιπόν ότι αυτό θα είναι το πιο σημαντικό Πρωτάθλημα που θα έχουμε κατακτήσει».

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Advertisement