«Είναι αδύνατο σε αυτό το γήπεδο, απέναντι σε αυτή την ομάδα να διεκδικήσεις κάτι, όταν μπαίνεις στο παιχνίδι και από το 2ο λεπτό βρίσκεσαι πίσω στο σκορ.
Βρεθήκαμε να χάνουμε 2-0 στο πρώτο 20λεπτο, υποφέραμε ιδιαίτερα από την αριστερή πλευρά και δεν κάναμε τις σωστές επιλογές για να δημιουργήσουμε. Αυτός ήταν και ο λόγος που έκανα νωρίς τις αλλαγές. Ξεκινήσαμε με ένα πέναλτι εις βάρος μας και ένα λάθος του τερματοφύλακα στη συνέχεια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αν δεν μπαίνεις με τη σωστή νοοτροπία και στο 100% σε κάθε μπαλιά, απέναντι σε μια τέτοια ομάδα θα υποφέρεις. Πήραμε ένα μάθημα, μάθαμε και καταλάβαμε ενόψει της συνέχειας».