Αναλυτικά όσα είπε ο Ντράγκαν Σάκοτα στην ΕΡΤ:
Πρώτα απ’ όλα να πούμε ότι δεν έχουμε αρκετούς παίκτες για να συνεχίζουμε με αυτόν τον τρόπο που μας έφερε μπροστά. Επίσης, ο Παναθηναϊκός είναι μια πολύ καλή ομάδα. Αντέδρασε και έπαιξε πιεστική αμυνα. Δείξαμε δυο πρόσωπα, αρχικά ήμασταν ομάδα και μετά κάναμε λάθος επιλογές. Και το μυαλό επίσης χαλάει όταν το σκορ ξεφεύγει. Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ των ομάδων της Ευρωλίγκας και των υπολοίπων.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Από εκεί και πέρα έχουμε στόχο να είμαστε πρώτοι στον όμιλο και θα παλέψουμε γι’ αυτό, ελπίζω να έχουμε τον Μπράουν μαζί μας που είναι σημαντικός παίκτης ιδίως με την Άλμπα χρειαζόμαστε έναν τέτοιο παίκτη.