
Έντονες διαμαρτυρίες από πλευράς ΑΕΚ προκάλεσε η φάση του 78ου λεπτού, με το χέρι του παίκτη της ΑΕΛ Μούργου εντός μεγάλης περιοχής.
Αμέσως όλοι οι κιτρινόμαυροι ζήτησαν από τον Πολυχρόνη να υποδείξει το πέναλτι ως όφειλε, αλλά εκείνος έδειξε πως δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα οι άνθρωποι της ΑΕΚ ρώτησαν τηξ διαιτητική ομάδα για τη φάση αυτή και η απάντηση που πήραν είναι τρομερή και έχει ως εξής: «Αν σκάσει η μπάλα κάτω και το χέρι είναι σε φυσική κίνηση, τότε δεν είναι χέρι»!