Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Σάββας Παντελίδης στην COSMOTE TV:
Για το ματς: “Ξεκινήσαμε με τον σχηματισμό που επιλέγουμε στα τελευταία παιχνίδια αλλά με μια μικρή αλλαγή στον χώρο του φορ, και αυτό γιατί θέλαμε να απορροφήσουμε στο πρώτο ημίχρονο την πίεση της ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αλλά είχαμε ατυχία γιατί βρεθήκαμε πολύ νωρίς πίσω στο σκορ, αλλά σίγουρα μετά το γκολ έχουμε αντιδράσει και έχουμε μια καλή παρουσία. Δεν λέω ότι έπρεπε να κερδίσουμε, αλλά σίγουρα η εικόνα μας δεν είναι άσχημη, σε γεμίζει ελπίδες και μια εικόνα που λέει να δουλέψουμε παραπάνω για να γίνουμε καλύτεροι“.
Για τη συνέχεια: “Το παιχνίδι με τον ΟΦΗ ήταν μια κακή παρένθεση που πρέπει να την βγάλουμε από το μυαλό μας. Δεν θα την διαγράψουμε, αλλά θα την αφήσουμε πίσω. Τώρα θέλουμε ξεκούραση“.