
Η ΑΕΚ έμεινε ισόπαλη στο Βόλο (2-2) με την τοπική ομάδα, σε μια αναμέτρηση που έχει έντονα παράπονα από την διαιτησία του Τσιμεντερίδη.
Αμέσως μετά τη λήξη της αναμέτρησης, ο Θωμάς Στρακόσια έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα ανασύνταξης ενόψει της δύσκολης συνέχειας σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο γκολκίπερ της ΑΕΚ ανέφερε σεανάρτηση του στο Instagram: «Δεν τα παρατάμε ποτέ και είμαστε πάντα ενωμένοι!»
