
Απίστευτη και αναίτια πρόκληση του Αχιλλέα Μπέου μετά τη λήξη του αγώνα της ΑΕΚ στο Βόλο.
Αφού είδε καλά-καλά τους Ενωσίτες να γεμίζουν για… πρώτη φορά το γηπέδό του, επέλεξε να αποχωρήσει προς τα αποδυτήρια και να προκαλέσει τον κόσμο της ΑΕΚ!
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Μπέος έστειλε “φιλάκια” στους Ενωσίτες κάνοντας την χαρακτηριστική κίνηση, σε μια ξεκάθαρη πρόκληση που προκαλεί πολλά ερωτηματικά για το λόγο αυτής και την επιδίωξή της.