
Η ΑΕΚ αντιμετωπίζει αύριο το Βόλο στο Πανθεσσαλικό, με τον κόσμο να αναμένεται να κάνει το γήπεδο…Φιλαδέλφεια, καθώς 20.000 φίλοι της αναμένεται να στήσουν το δικό τους πάρτι.
Η υποδοχή της ομάδας ήταν μεγαλειώδης με εκατοντάδες φίλους της Ένωσης, να κάνουν τη νυχτά μέρα και να αποθεώνουν τους παίκτες και το τεχνικό επιτελείο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE