
Δεν κρατιέται με τίποτα ο κόσμος της ΑΕΚ, με τη δίψα του να δει την ομάδα από κοντά στο Πανθεσσαλικό για το ματς με το Βόλο να έχει ανάψει κόκκινο.
Με την προπώληση των εισιτηρίων να έχει ξεκινήσει από το απόγευμα της Τρίτης, ήδη έχουν φύγει 8.000 εισιτήρια και αναμένεται να διατεθούν και άλλα στη συνέχεια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αύριο το μεσημέρι αναμένεται να ανοίξουν και οι υπόλοιπες θύρες για την εξυπηρέτηση του κόσμου που θα βρεθεί στο γήπεδο.