
Ενόψει του αγώνα της Κυριακής (01/03) ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Βόλο στο Πανθεσσαλικό, ο Δήμαρχος της Πόλης, ο Αχιλλέας Μπέος, θέλησε να καλωσορίσει τον κόσμο της Ένωσης, που θα μεταβεί στην πόλη και να τους ζητήσει να σεβαστούν την φιλοξενία.
Ο κόσμος της ΑΕΚ, έχει ξεσηκωθεί για τα καλά και αναμένεται κιτρινόμαυρη απόβαση στη πόλη του Βόλου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα έγραψε ο Αχίλλεας Μπέος:
«Ως δήμαρχος Βόλου και με αφορμή τον κυριακάτικο αγώνα Βόλος – ΑΕΚ θα ήθελα να καλωσορίσω τους φιλάθλους της ΑΕΚ στην όμορφη και φιλόξενη πόλη του Βόλου και να τους προτρέψω κατά την επίσκεψή τους να σεβαστούν τη φιλοξενία μας και να απολαύσουν έναν όμορφο αγώνα».