17.2
22:25

Μπάρτλεϊ: «Προσπαθήσαμε όσο μπορούσαμε»

AEK1924.gr team
Μπάρτλεϊ: «Προσπαθήσαμε όσο μπορούσαμε»

Όσα είπε ο αθλητής της Βασίλισσας μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό

Μετά την ήττα της ΑΕΚ από τον Ολυμπιακό στο Final-8 του Κυπέλλου Ελλάδας ο Φρανκ Μπάρτλεϊ τόνισε πως η Ένωση το πάλεψε όσο μπορούσε, ενώ είχε τα καλύτερα να πει για τους «ερυθρολεύκους»

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό, είναι πραγματικά πολύ καλή ομάδα και σκληρή ομάδα, από τις καλύτερες στην Ευρώπη.

Προσπαθήσαμε όσο μπορούσαμε, το πρώτο ημίχρονο ήταν πολύ δύσκολο, έβαλαν πολλά μεγάλα σουτ, στο δεύτερο αντιδράσαμε, αλλά ήταν πολύ δύσκολο να καταφέρουμε κάτι περισσότερο με τόσο μικρό ρόστερ.

Έχω συνηθίσει να παίζω πολλά λεπτά, προσπαθώ να κάνω ό,τι μπορώ σε άμυνα κι επίθεση, αλλά είναι δύσκολο όταν έχεις τόσες ελλείψεις».

Advertisement