
Μια όμορφη γιορτή έγινε χθες απ’ τους Παλαίμαχους Ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Μάλιστα, κατά την διάρκεια της βραδιάς και ενώ το κέφι είχε ανάψει, ο Στέλιος Μανωλάς πήρε μικρόφωνο τραγούδησε και ο Βασίλης Δημητριάδης και σηκώθηκε και χόρεψε ένα ζεϊμπέκικο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το βίντεο:
@hokan21 ΤΡΑΓΟΎΔΙ ΣΤΈΛΙΟΣ ΜΑΝΩΛΑΣ ΖΕΜΠΕΚΙΑ Β.ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ #αεκ #aekfc #aek #αεκαρα #original21 ♬ πρωτότυπος ήχος – KITRINOS PYRETOS