10.2
10:51

Ντέμης: «Η ΑΕΚ έπαιζε με ηρεμία και υπομονή»

AEK1924.gr team
Ντέμης: «Η ΑΕΚ έπαιζε με ηρεμία και υπομονή»

Ο άλλοτε ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ σχολίασε την εμφάνιση της ομάδας στις Σέρρες

Στη χθεσινή εκπομπή Monday FC, ο Ντέμης Νικολαΐδης σχολιάζοντας το ματς της ΑΕΚ στις Σέρρες, τόνισε ότι δεν έκανε καλό πρώτο ημίχρονο, αλλά το βελτίωσε στο δεύτερο.

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι είχε ηρεμία στο παιχνίδι της και κατάφερε να βρει το γκολ, που της ξεκλείδωσε το παιχνίδι, ενώ στάθηκε και στην απόδοση του Αμπουμπακαρί Κοϊτά, τονίζοντας ότι έκανε μεγάλη διαφορά.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Επίσης, έκανε ειδική αναφορά σε Πινέδα και Μαρίν, τονίζοντας ότι είναι σταθερά οι καλύτεροι παίκτες της Ένωσης στον άξονα.

Δείτε το βίντεο:

Advertisement