
Αναλυτικά η δήλωση του Ντράγκαν Σάκοτα:
«Μετά από δύο σερί εντός έδρας νίκες, συνεχίζουμε με εκτός έδρας ματς και η κατάσταση θα είναι πιο δύσκολη. Αντιμετωπίζουμε μία ομάδα, η οποία ηττήθηκε στο πρώτο ματς, όμως με το ρόστερ που έχει, θεωρώ ότι είναι καλύτερη ομάδα από την Άλμπα. Με βάση τις δυνατότητες που έχει η Τόφας, δεν έχει πετύχει τα αποτελέσματα που θα μπορούσε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Θεωρώ ότι είναι μία από τις καλύτερες ομάδες στο BCL, με βάση αυτά που βλέπω όλη τη χρονιά, και όχι μόνο στα τελευταία ματς.»