
Ο Ιανουάριος πέρασε, ο Φεβρουάριος μπήκε και η ΑΕΚ θα έχει ακόμα έναν μήνα ιδιαίτερα απαιτητικό, με τέσσερις κρίσιμες αναμετρήσεις.
Η αρχή γίνεται από σήμερα με τον Ολυμπιακό, την επόμενη εβδομάδα εκτός έδρας με τον Πανσερραϊκό, η συνέχεια με ΠΑΟΚ στην Τούμπα και κλείνει με τον Λεβαδειακό στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως είναι εύκολα αντιληπτό, η ΑΕΚ θα δώσει τον Φεβρουάριο τρεις απ’ τις τέσσερις αναμετρήσεις, με ομάδες της πρώτης τετράδας μαζί της.
Η δημοσίευση της ΠΑΕ ΑΕΚ: