25.1
19:03

Διήμερο ρεπό από Νίκολιτς στους παίκτες της ΑΕΚ

AEK1924.gr team
Διήμερο ρεπό από Νίκολιτς στους παίκτες της ΑΕΚ

Από Τετάρτη μπαίνει στην τελική ευθεία η ΑΕΚ για το ντέρμπι της Κυριακής με τον Ολυμπιακό

Η ΑΕΚ έφυγε με μεγάλο διπλό από την Τρίπολη με σκόρερ τον Λούκα Γιόβιτς  και συνέχισε την πορεία της ευρισκόμενη στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.

Οι κιτρινόμαυροι μετά το χθεσινοβραδινό ταξίδι της επιστροφής, έδωσαν κανονικά το παρών σήμερα στα Σπάτα με το μενού να περιλαμβάνει  αποφόρτιση για όσους αγωνίστηκαν στην Τρίπολη, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Παράλληλα ο Μάρκο Νίκολιτς ανακοίνωσε στους παίκτες του διήμερο ρεπό κι επομένως από την Τετάρτη μπαίνει στην τελική ευθεία η προετοιμασία για το ντέρμπι κορυφής με τον Ολυμπιακό την προσεχή Κυριακή.

Advertisement