23.4
11:30

Με άλλη ομάδα μεγάλωσα, άλλη βλέπω, αλλά είναι πάντα η ΑΕΚ!

AEK1924.gr team
Με άλλη ομάδα μεγάλωσα, άλλη βλέπω, αλλά είναι πάντα η ΑΕΚ!

Είμαι 16 χρόνων, παρακολουθώ ποδόσφαιρο από το 2005. Μπορεί να μην έζησα εποχές με πολλούς τίτλους, ωστόσο με άλλη ΑΕΚ μεγάλωσα παιδιά εγώ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μια ομάδα με καλούς παίκτες που πάλευε κάθε χρόνο με τον Ολυμπιακό και όχι μόνο για το πρωτάθλημα. Δυστυχώς στην χώρα που ζούμε η βρωμία ζεί και βασιλεύει, έτσι η ομάδα μας αν και κατέκτησε το πρωτάθλημα στα γήπεδα της το πήραν με το έτσι θέλω.

Σαν χθες το θυμάμαι, να γυρνάω με το άγχος από τα ”Αγγλικά” για να δω ειδήσεις και να μάθω αν το πήραμε. Άλλοι επαιξαν με την νοημοσύνη μας και κέρδισαν χρήματα από την τρέλα μας άλλοι αποδείχθηκαν οι καλύτεροι επαγγελματίες οπαδοί. 

Τρελάθηκα οταν είδα τους οπαδούς μιας ελάχιστης ομάδας όπως ο Ατρόμητος να μας κοροιδεύουν. Ε οχι μάγκες θα επιστρέψουμε και όσο και αν την θέλετε στην Β και στην Γ την ΑΕΚ ποτέ δεν θα καταφέρετε να φτάσετε το μεγαλείο και την τρέλα των οπαδών της και την ιστορία αυτής της ομάδας.

ΥΓ: Πήραν οι άλλοι το 40ο πρωτάθλημα…Μπράβο θα παίζετε μόνοι σας σε λίγο

Γιώργος Θεσσαλονίκη

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement