Αναλυτικά τα όσα είπε στην ΕΡΤ:
«Η Καρδίτσα έχει παίξει δύο παιχνίδια παραπάνω, δεν τους είδα φρέσκους στο τέλος και αυτό μας βοήθησε. Ήταν δυνατό ματς, η νίκη μετράει. Καινούργιο ματς με την Καρδίτσα πάλι, πρέπει να σβήσουμε το σημερινό και να σκεφτούμε με διαφορετικό τρόπο πως θα παίξουμε. Δεν πρέπει να χαλαρώσουμε με τίποτα».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για τις απουσίες: «Γινόμαστε κουραστικοί αν λέμε συνέχεια για τις απουσίες. Είναι μία φάση που περνάμε, θα τελειώσει κάποια στιγμή. Συνεχίζουμε».






