
Το πρόστιμο των 26.000 ευρώ, θα κληθεί να πληρώσει η ΑΕΚ, για το ματς με την Κραϊόβα.
Συγκεκριμένα, η UEFA τιμώρησε την ΑΕΚ, με πρόστιμο για την χρήση λέιζερ απ’ τους οπαδούς της, αλλά και για την παρεμπόδιση των διαδρόμων στο γήπεδο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Φυσικά, η Ένωση έχει ένα κακό προηγούμενο με ανάλογες τιμωρίες, αλλά ευτυχώς περιορίζονται με πρόστιμο και όχι με κεκλεισμένων των θυρών.