
Η διοίκηση της AEK B.C. ανακοινώνει, ότι η «Βασίλισσα» την αγωνιστική περίοδο 2016-2017 θα αγωνίζεται στο Champions League της FIBA.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η διοργανώτρια αρχή συνεκτιμώντας τη δυναμική της ΑΕΚ και τα λοιπά δεδομένα την τοποθέτησε απευθείας σε όμιλο.
Το γκρουπ E αποτελείται από τους: ΑΕΚ, Παρτιζάν (Σερβία), Ζιέλονα Γκόρα (Πολωνία), Μπεσίκτας (Τουρκία), Ντινάμο Σάσσαρι (Ιταλία), Λούντβιγκσμπουργκ (Γερμανία), Σαρλερουά (Βέλγιο) και Ζολνόκι Ολάι (Ουγγαρία).