
Όλο αυτό που ζούμε τα τελευταία χρόνια και από την προηγούμενη Κυριακή και φυσικά από χθες…πιστεύω πως δεν είναι τίποτα από αυτά που μας περιμένουν όλο το καλοκαίρι …
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ποιοι παίχτες θα μείνουν ποιοι θα φύγουν, πως θα πληρωθούν,σε ποιο γήπεδο θα παίζουμε, ποια θα είναι η διοίκηση,ποιος ο νέος λυτρωτής, ποιοι φταίγανε για την κατάσταση, ποιοι όχι…και φυσικά σε ποια κατηγορία θα παίζουμε…Β’ ή Γ’ …… πρέπει λοιπόν να είμαστε έτοιμοι για όλα για την ΑΕΚάρα μας και κοντά της!!!! Μια ζωή ΑΕΚ!!!!
Ανδρέας Αεκτζής