
Παίκτης της ΑΕΚ με κάθε επισημότητα είναι πλέον ο Μάρτιν Γκεοργκίεφ!
Ο διεθνής Βούλγαρος στόπερ πήγε για πρώτη φορά στα γραφεία της ΑΕΚ στην OPAP Arena, όπου και «σφράγισε» το μέλλον του στην Ένωση στο 2030. Μετά το πέρας και των τυπικών φόρεσε τη νέα του φανέλα με τον αριθμό «15» και ξεναγήθηκε στους χώρους των αποδυτήριων της “Αγιάς Σοφιάς”.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Φυσικά δεν έχασε την ευκαιρία να πατήσει για πρώτη φορά και τον αγωνιστικό χώρο, με το ΑΕΚ TV να καταγράφει τις στιγμές.