
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ντέρεκ Κουτέσα στην κάμερα της Cosmote:
«Όταν χάνεις αυτό που προσπαθείς να κάνεις είναι να σκοράρεις για να μπορέσεις να μειώσεις ή να ισοφαρίσεις. Με τη δική μου είσοδο και του Ελίασον βοηθήσαμε την ομάδα, χαίρομαι πάρα πολύ που βοήθησα την ομάδα με δικό μου γκολ και είμαι πολύ χαρούμενος με το τελικό αποτέλεσμα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αισθάνομαι πολύ καλά, είμαι πολύ χαρούμενος που μπόρεσα και βοήθησαν την ομάδα και ελπίζω να μπορώ να βοηθάω την ομάδα από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό, όταν μου ζητείται να μπορώ να το κάνω».