Αναλυτικά όσα είπε ο προπονητής της ΑΕΚ
«Ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι, δίκαιη νίκη με μεγάλη διαφορά. Είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι από την εμφάνιση. Μεγάλο μπράβο και στον Λιούμπισιτς και στον Χρυσόπουλο για τα γκολ που πέτυχαν. Ο Λιούμπισιτς το είχα πει και στον ίδιο, άξιζε αυτά τα λεπτά, τα είχε πάρει και στην προηγούμενη αναμέτρηση και στη νέα του θέση ήταν εξαιρετικός. Πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους μας. Επιστρέφουμε και η προσοχή μας είναι στην επόμενη αναμέτρηση».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE