
Το… trend των ημερών ακολούθησε και η ΠΑΕ ΑΕΚ, με τους παίκτες της ομάδας να καλούνται να απαντήσουν το ερώτημα «Ποιο τραγούδι άκουσες περισσότερο αυτή τη χρονιά;»
Φυσικά και οι απαντήσεις που έδωσαν ποικίλουν και καλύπτουν όλα τα γούστα! Από την Άννα Βίσση του Πέτρου Μάνταλου ως τον Eminem του Θώμα Στρακόσια!
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE