
Το χθεσινό βράδυ το πέρασε στο νοσοκομείο ο Παυλής.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ήττα και ο υποβιβασμός της ΑΕΚ δεν ήθελαν πολύ για να πληγώσουν ψυχολογικά τον Παυλή, γνωστό σε όλους μας για την παθολογική αγάπη που τρέφει για την ομάδα.
Ο νεαρός επιθετικός της Ένωσης μετά το τέλος του αγώνα αισθάνθηκε μια έντονη αδιαθεσία και οδηγήθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο. Σήμερα οι γιατροί του έδωσαν εξιτήριο από την στιγμή που ένιωθε καλύτερα και επέστρεψε στο σπίτι του.