Όπως κάθε πρωί, έτσι και σήμερα ο Μανώλης Κωστίδης, βγήκε ζωντανά στην εκπομπή “Σήμερα” του ΣΚΑΪ, του Δημήτρης Οικονόμου και Άκης Παυλόπουλος, για να μεταφέρει το ρεπορτάζ απ’ την Τουρκία, βρισκόμενος ο ίδιος στην Κωνσταντινούπολη.
Ο δημοσιογράφος ένθερμος οπαδός της ΑΕΚ, εμφανίστηκε χαρούμενος στην εκπομπή μετά και τη νίκη της ΑΕΚ επί της Σάμσουνσπορ, και, απευθυνόμενος στους δυο παρουσιαστές, είπε “Πείτε συγχαρητήρια στης ΑΕΚ τα παλικάρια. Μεγάλη νίκη στη Σαμψούντα”.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το βίντεο: