
Υπέροχη κίνηση των παικτών και προπονητικού επιτελείου του Ατρομήτου, που τίμησαν τη μνήμη του αδικοχαμένου φίλου της ΑΕΚ Μάριου.
Πριν την έναρξης της αναμέτρησης στην OPAP Arena κόντρα στην ΑΕΚ, πήγαν στο πέταλο των οργανωμένων και άφησαν λουλούδια μπροστά από τη φωτογραφία του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE