
Ο Ιταλός δημοσιογράφος Λέο Τουρίνι, που θεωρείται άνθρωπος με πολύ καλή πληροφόρηση μέσα στη Ferrari, περιγράφει τι παίζεται στο παρασκήνιο της Formula 1 γύρω από το μέλλον του Σαρλ Λεκλέρ. Το βασικό: ο Λεκλέρ έχει αρχίσει να κουράζεται. Η ομάδα που τον «μεγάλωσε» δεν του έχει δώσει ακόμα μονοθέσιο ικανό να διεκδικήσει τίτλο, κι αυτό φαίνεται ότι τον φθείρει.
Αν ο Λεκλέρ βγει ποτέ στην αγορά, όλες οι μεγάλες ομάδες θα τον σκεφτούν. Όμως η Mercedes δείχνει κλειδωμένη με τον Τζορτζ Ράσελ, η McLaren έχει Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι, οπότε μένει η Aston Martin, όπου ο Φερνάντο Αλόνσο μεγαλώνει και ο Λανς Στρολ μένει στη θέση του επειδή είναι γιος του ιδιοκτήτη, Λώρενς Στρολ.
Γι’ αυτό, σύμφωνα με τον Τουρίνι, δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ο Νικολά Τοντ, μάνατζερ του Λεκλέρ και γιος του Ζαν Τοντ, μιλάει επανειλημμένα με στελέχη της Aston Martin. Ένας σοβαρός μάνατζερ είναι υποχρεωμένος να κοιτάζει όλες τις επιλογές για τον οδηγό του. Η Aston Martin, από το 2026, θα έχει μονοθέσιο σχεδιασμένο από τον Έιντριαν Νιούι, κινητήρα Honda και, όπως φαίνεται, σταθερή επένδυση στην ομάδα.
Ο Τουρίνι σημειώνει ότι το πραγματικό «κόψιμο» είναι για το 2027. Μέχρι τότε ο Αλόνσο θα πλησιάζει τα… 50 και στο παρασκήνιο γίνονται πολλές κινήσεις από μάνατζερ κορυφαίων οδηγών. Όλοι φαίνονται «ακίνητοι» στις ομάδες τους, αλλά στην πραγματικότητα είναι έτοιμοι να κουνηθούν με το πρώτο άνοιγμα θέσης.
Κεντρικό πρόσωπο σε αυτό το ντόμινο είναι ο Μαξ Φερστάπεν. Αν αλλάξουν οι ισορροπίες στη Red Bull ή αν η Ferrari αποτύχει ξανά με τους νέους κανονισμούς του 2026, τότε ανοίγει συζήτηση και για το μέλλον του Φερστάπεν, και για το αν ο Λεκλέρ θα μείνει για πάντα στο Maranello. Ο Τουρίνι ουσιαστικά αναρωτιέται: «Αν το project της Ferrari δεν βγει το 2026, ποιος πιστεύει ότι ο Λεκλέρ θα μείνει;».
Ο Ιταλός γράφει επίσης για το ξέσπασμα του Τζον Έλκαν, ο οποίος με αφορμή την επιτυχία της Ferrari στο WEC 2025, έκανε δηλώσεις που άναψαν φωτιές γύρω από την ομάδα της Formula 1. Αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο ο Έλκαν να έχει ήδη κουραστεί με την κατάσταση ή ακόμα και με τον Λιούις Χάμιλτον, παρότι είναι λίγους μήνες στην ομάδα. Υπαινίσσεται ότι μπορεί να ετοιμάζεται κάποια κίνηση-έκπληξη, χωρίς να τη λέει ευθέως.
Παρότι ο ίδιος λέει ότι θα ήθελε να δει τη Ferrari δυνατή το 2026 και τον Σαρλ Λεκλέρ να παίρνει επιτέλους τις επιτυχίες που αξίζει, καταλήγει πως όλοι πλησιάζουν σε ένα «σταυροδρόμι». Δηλαδή, αν τα πράγματα δεν πάνε καλά με τους νέους κανονισμούς, δεν αποκλείεται να δούμε μεγάλες μετακινήσεις οδηγών στις Ferrari, Aston Martin, Mercedes και Red Bull.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement