
Η ομάδα κ17 της ΑΕΚ επικράτησε με 5-2 του Λεβαδειακού στο φινάλε του πρωταθλήματος Υποδομής της Σούπερ Λίγκα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι παίκτες του Χάρη Κοπιτσή πραγματοποίησαν φέτος μια καλή χρονιά και έφτασαν ακόμα και να διεκδικούν την είσοδό τους στο πλέι οφ του πρωταθλήματος για πρώτη φορά στην ιστορία της ΑΕΚ. Βέβαια, το ότι δεν τα κατάφεραν τελικά δεν τους έκανε να παρατήσουν την προσπάθειά τους και έτσι στο φινάλε του πρωταθλήματος επικράτησαν του Λεβαδειακού με 5-2.
Σκόρερ για την ΑΕΚ ήταν οι Μωϋσιάδης (2), Καζβιρόπουλος, Τζάθας και Αραμπατζής.
Η ΑΕΚ τερμάτισε στην 5η θέση έχοντας 38 βαθμούς και πλέον περιμένει τις εξελίξεις στην πρώτη ομάδα, ώστε να μάθει την ερχόμενη σεζόν θα υπάρχει τμήμα κ17, καθώς τόσο στην Β όσο και στην Γ Εθνική υπάρχουν μόνο ομάδες κ20 και όχι μικρότερα τμήματα.