15.11
20:42

Σάκοτα: «Είχαμε πίεση και θέλαμε τη νίκη – Θα μας βοηθήσει πολύ ο Μπράουν» (VID)

AEK1924.gr team
Σάκοτα: «Είχαμε πίεση και θέλαμε τη νίκη – Θα μας βοηθήσει πολύ ο Μπράουν» (VID)

Όσα είπε ο Ντράγκαν Σάκοτα μετά τη νίκη της ΑΕΚ επί του Αμαρουσίου

Αναλυτικά όσα είπε ο Ντράγκαν Σάκοτα στην ΕΡΤ: 

«Για εμάς στόχος ήταν να κερδίσουμε το παιχνίδι. Είπαμε κάποια πράγματα στο ημίχρονο, ότι έπρεπε να ελέγξουμε τα τρίποντα. Στο τέλος ελέγχαμε το παιχνίδι. Επειδή ξέρουμε πως δεν έχουμε άλλο παιχνίδι μπροστά μας μπορούσαμε να δώσουμε λίγο παραπάνω συμμετοχή και σε άλλους. Μετά από δύο ήττες είχαμε πίεση να κερδίσουμε και ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι».

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Για τον Μπράουν: «Θέλουμε να έχουμε επτά ξένους. Το Μαρούσι δεν παίζει Ευρώπη και έχει επτά ξένους. Πολλές ομάδες έχουν. Χρειαζόμαστε και προπόνηση και πολλά πράγματα. Ένας παίκτης παραπάνω αθλητικός σίγουρα μόνο βοήθεια μπορεί να είναι».

Advertisement