Aναλυτικά:
«Έγινε ακριβώς αυτό που φοβόμουν. Στην ατομική άμυνα στον 2ο ημίχρονο απέναντι στα σουτ τριών πόντων και στο pick n roll δεν παίξανε καθόλου καλά. Δεχθήκαμε εύκολα καλάθια. Όταν πλέον ο ΠΑΟΚ μπήκε στο παιχνίδι έχει την ομάδα. Παίξει καλά όταν το παιχνίδι είναι ισόπαλο, το έδειξε στα προηγούμενα παιχνίδια. Βιαστήκαμε χωρίς λόγο και δεν κάναμε φάουλ στο τέλος που ήταν τόσο φανερό. Έπρεπε να κάνουμε φάουλ, να τους σταματήσουμε και πάμε στην παράταση τουλάχιστον. Δεν το κάναμε και το πληρώσαμε» τόνισε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σε ερώτηση αν έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι η ΑΕΚ αντιμετώπισε προβλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας τόνισε: «Δεν έχει σημασία. Χάσαμε στις λεπτομέρειες με τα λάθη μας».