
Ακόμα και ο Μάρκο Νίκολιτς συμπλήρωσε κίτρινες κάρτες, με την αντιμετώπιση της διαιτησίας, να μοιράζουν τις κάρτες σαν… καραμέλες στους Κιτρινόμαυρους.
Συγκεκριμένα, ο Παπαδόπουλος στο ματς με τον Παναιτωλικό, έβγαλε κίτρινη κάρτα στον Μάρκο Νίκολιτς λόγω διαμαρτυριών και έτσι ο Σέρβος τεχνικός έφτασε τις τρεις κίτρινες κάρτες και θα λείψει για μια αγωνιστική.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Κάτι τέτοιο σημαίνει, ότι θ’ απουσιάσει απ’ τον πάγκο της Ένωσης, στον αγώνα με τον ΟΦΗ στην Κρήτη.
Απ’ εκεί και έπειτα, για μια αγωνιστική θ’ απουσιάσει και ο Δημήτρης Ναλιτζής, καθώς αποβλήθηκε στον αγώνα με τον Παναιτωλικό.