31.10
11:50

Πογέτ: «Η Ελλάδα έχασε την πρόκριση στο πρώτο ημίχρονο κόντρα στην Σκωτία» (vid)

AEK1924.gr team
Πογέτ: «Η Ελλάδα έχασε την πρόκριση στο πρώτο ημίχρονο κόντρα στην Σκωτία» (vid)

Ο πρώην ομοσπονδιακός τεχνικός, Γκουστάβο Πογέτ, μοιράστηκε μέσω της ΕΡΤ την άποψή του για την πορεία της Εθνικής ομάδας τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026

Στην εκπομπή “Game Changers” ο Γκουστάβο Πογέτ εξέφρασε την εκτίμηση ότι η ελληνική ομάδα είδε τις πιθανότητες πρόκρισης να εξανεμίζονται ήδη στο πρώτο ημίχρονο του αγώνα με τη Σκωτία.

Ανέφερε ότι η ένταση και τα λάθη στο πρώτο μέρος δημιούργησαν πίεση στην ομάδα, χωρίς ωστόσο να προχωρήσει σε λεπτομέρειες για συγκεκριμένες φάσεις. Η τοποθέτηση επικεντρώθηκε στην ευρύτερη εικόνα της ομάδας και στις συνέπειες μιας αδύναμης αρχής.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Δείτε το σχετικό απόσπασμα:

Advertisement