
Ο Μάρκο Νίκολιτς μετά το τέλος του αγώνα και της νίκης της Ένωσης, επισήμανε ότι η ομάδα άξιζε τη νίκη και ότι οι παίκτες του, έδειξαν μέχρι το τέλος υπομονή, ενώ επισήμανε ότι υπάρχει πρόβλημα στα τελειώματα των φάσεων.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μάρκο Νίκολιτς στη Cosmote TV:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Αξίζαμε τη νίκη. Εννέα βαθμοί σε τρεις αγώνες. Παίζαμε μονόμετρα. Είχαμε μόνιμες ευκαιρίες. Ομολογουμένως υπάρχει πρόβλημα με τα τελειώματα. Τα παιδιά έδειξαν υπομονή μέχρι το τέλος και ο Καλοσκάμης μας έδωσε τη νίκη. Δεν βοήθησε το γήπεδο, άρχισε να πέφτει και το σκοτάδι. Έχουμε εννέα βαθμούς σε τρεις αγώνες και αυτό κρατάμε».