
Ο Σέρβος τεχνικός επισήμανε στο συνδρομητικό κανάλι, ότι δεν περίμενε τίποτα με αυτόν τον αγωνιστικό χώρο και έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του και στον κόσμο.
Εμφανώς εκνευρισμένος για τον κακό αγωνιστικό χώρο, ο Μάρκο Νίκολιτς επισήμανε ότι δεν περίμενε τίποτα απ’ τους παίκτες του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Επίσης, θέλησε να τους δώσει συγχαρητήρια για τη νίκη στους ίδιους και στους παίκτες του, που πήγαν στο Αιγάλεω να τους υποστηρίξουν.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μάρκο Νίκολιτς στη Cosmote TV:
«Δεν περίμενα τίποτα! Τίποτα. Απλά να κερδίσουμε και να γυρίσουμε πίσω. Συγχαρητήρια στους παίκτες για τη νίκη και στους φιλάθλους που ήρθαν ως εδώ για να μας υποστηρίξουν».