09.9
16:45

Έδωσε ρεπό στους παίκτες του ο Νίκολιτς

AEK1924.gr team
Έδωσε ρεπό στους παίκτες του ο Νίκολιτς

Μετά την φιλική  νίκη προπονητικού χαρακτήρα επί του ΠΑΣ Γιάννινα ο Μάρκο Νίκολιτς  έδωσε ρεπό στους ποδοσφαιριστές του.

Ξεκούραση σήμερα για τους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, έπειτα από το χθεσινό φιλικό ξεμούδιασμα και επικράτηση επί του ΠΑΣ Γιάννινα με 2-0 (Καλοσκάμης και Μαρσιάλ).

Με εξαίρεση τους διεθνείς ποδοσφαιριστές, όλοι οι υπόλοιποι που ήταν στη διάθεση του Σέρβου τεχνικού, αγωνίστηκαν στο χθεσινό φιλικό, με αποτέλεσμα σήμερα να δώσει μια ημέρα ξεκούρασης.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι Κιτρινόμαυροι θα επιστρέψουν από αύριο και πάλι στα Σπάτα και στις προπονήσεις, ώστε να αρχίσουν την προετοιμασία τους για τον Κυριακάτικο αγώνα (14/09, 20:00) με τον Λεβαδειακό.

Advertisement