04.9
12:09

Κουτέσα: «Έχουμε την ποιότητα και τους παίκτες για κάτι μεγάλο»

AEK1924.gr team
Κουτέσα: «Έχουμε την ποιότητα και τους παίκτες για κάτι μεγάλο»

Ο Ελβετός εξτρέμ, μιλώντας σε αθλητική ιστοσελίδα, τόνισε μεταξύ άλλων, ότι η ομάδα έχει την ποιότητα και τους παίκτες για κάτι μεγάλο, στην Ευρώπη.

Ο Ντέρεκ Κουτέσα φιλοξενήθηκε με δηλώσεις του, στoυς Betarades και επισήμανε για την ποιότητα που έχει η ομάδα και τους παίκτες που διαθέτει και μπορεί να προκριθεί στην Ευρώπη και να πετύχει όπως είπε κάτι μεγάλο.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά όσα είπε ο Ντέρεκ Κουτέσα στους Betarades:

-Είστε μία νέα ομάδα, με καινούργιο προπονητή. Πόσο σημαντικό είναι το γεγονός πως είστε ακόμα αήττητοι;
«Πιστεύω είναι πολύ καλό για εμάς. Αυτό περιμένουμε να κάνουμε. Και το μόνο που κάνουμε είναι ότι δουλεύουμε. Οπότε, ναι, κερδίζουμε».

-Έχεις ζήσει τα πρώτα σου ματς στην OPAP Arena. Πώς είναι η ατμόσφαιρα;
«Είναι ‘τρελό’. Πιστεύω πως η ατμόσφαιρα είναι ‘τρελή’, οι φίλοι μας είναι ‘τρελοί’. Και πάντα είναι καλό να παίζεις σε ένα γήπεδο σαν αυτό».

-Πιστεύεις ότι στην Ευρώπη, μπορείτε να προκριθείτε στην επόμενη φάση;
«Φυσικά. Στο ποδόσφαιρο, τα πάντα είναι πιθανά. Όμως, πιστεύω πως έχουμε την ποιότητα, έχουμε τους παίκτες, έχουμε την ομάδα για να πετύχουμε κάτι μεγάλο».

-Σου έχει δώσει συμβουλές ο Μάρκο Νίκολιτς;
«Να παίζω το ποδόσφαιρο μου και να είμαι παθιασμένος. Μετά τα γκολ θα έρθουν, οι εμφανίσεις θα έρθουν και θα κερδίζουμε».

-Ποιοι είναι οι στόχοι σου για αυτή τη σεζόν;
«Πιστεύω όπως κάθε ποδοσφαιριστής, θέλω να κερδίσω μερικά τρόπαια».

Advertisement