
O Nτέρεκ Κουτέσα ήταν ο άνθρωπος κλειδί στη νίκη με 3-1 της ΑΕΚ επί του Άρη Λεμεσού, με γκολ και ασίστ στη διάρκεια της παράτασης.
Αμέσως μετά ο Ελβετός, έστειλε το δικό του μήνυμα μέσω social media, κάνοντας ειδική αναφορά στον κόσμο της Ένωσης, δίνοντας παράλληλα το σύνθημα ενόψει της δύσκολης συνέχειας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Σημαντική νίκη για την ομάδα σε εκπληκτική ατμόσφαιρα. Δόξα σοι ο Θεός. Ραντεβού στον επόμενο γύρο», έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram ο 27χρονος εξτρέμ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.