Αυτό είναι ΑΕΚ, τέτοιες εικόνες θέλουμε να βλέπουμε σε αγώνας – ορόσημα του αθλήματος, στους οποίους η ΕΠΟ «έκλεισε» τις πόρτες στον κόσμο.
Οι αθλήτριες της ΑΕΚ λίγο μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος για το 2025, σχημάτισαν έναν διάδρομο σε εκείνες του Παναθηναϊκού, αποδίδοντας σεβασμό και τιμή.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι πράσινες πήραν τον δρόμο προς τα έδρανα της απονομής για να παραλάβουν το μετάλλιο της 2ης θέσης στον θεσμό, με τις Κιτρινόμαυρες να δίνουν σε κάθε μία αντίπαλό τους το χέρι.
Δείτε την όμορφη αυτή στιγμή: