
Περιχαρής και ευτυχισμένος ο Ντράγκαν Σάκοτα μετά την σπουδαία πρόκριση της ΑΕΚάρας στο final 4 του BCL.
O “Σάλε” μίλησε στη κάμερα της Cosmote TV έκανε λόγο για ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα, ενώ ανφέρθηκε και στη Μάλαγα, που θα βρει μπροστά της η ΑΕΚ στον ημιτελικό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
“Είναι ωραία, ένα αποτέλεσμα μαζί με τον κόσμο μας. Για μένα, έχω ζήσει αυτές τις στιγμές. Για τα παιδιά που δεν το έχουν ζήσει, είναι ιδιαίτερο. Έχουμε χρόνο να σκεφτούμε την Μάλαγα, είναι μεγάλη ομάδα, θα χρειαστούμε… λίγο παραπάνω από αυτό (σ.σ. το χμερινό)”.